Pagina's

zondag 22 februari 2015

Toch een klein beetje fier

Het is ondertussen net iets meer dan een jaartje geleden dat ik voor het eerst achter de naaimachine kroop en ik heb het mij sindsdien nog geen moment beklaagd. Wat heel twijfelachtig begon, werd al snel een kleine obsessie. Met vallen en opstaan ging ik elke keer een stapje verder en leerde telkens weer wat bij.

In augustus besloot ik om een blogje te beginnen en ook dat deed ik met veel plezier. Het stimuleerde mij nog net dat beetje meer om aandacht te geven aan wat ik maak en toch door te zetten. Soms had ik gewoon een prachtige stof en zat ik halverwege een project vast. Het idee om het eindresultaat met jullie te kunnen delen gaf mij dan toch de moed om verder te zetten en het dan toch af te maken.

En ook al weet ik niet wat de norm is, maar het is mij net opgevallen dat er sinds augustus al bijna 7000 keer iemand op mijn blogje is komen piepen. Fantastisch vind ik dat! Hopelijk vinden jullie hier ook inspiratie zoals ik op andere blogjes kan vinden, en blijven jullie mij in de toekomst eens een bezoekje brengen. Er staat namelijk nog heel wat op de planning en ik kan niet wachten om ook die dingen met jullie te delen.

Vinden jullie het hier ook leuk? Volg mij dan gerust, zo ben je sneller op de hoogte van al dat nieuws...

En voor ik het vergeet: bedankt voor al jullie bezoekjes ;-)

1 opmerking:

  1. wow jij bent net zoals mij vorig jaar begonnen en tegen september een blogje gestart...echt leuk om gelijkgestemde ideetjes terug te vinden in mensen

    BeantwoordenVerwijderen