Pagina's

donderdag 14 mei 2015

Een nieuw kleedje

Neenee, niet letterlijk een nieuw kleedje. Mijn blogje zit in een nieuw kleedje. En dat allemaal dankzij Tania.

Ik was namelijk al een tijdje op zoek naar inspiratie voor een eigen labeltje, en eventueel zelfs een nieuwe naam. De naam bleef uiteindelijk wat hij was, want ik ben nu eenmaal LiLa Roosje, en ik moet daar fier op zijn. Maar een labeltje... alle inspiratie ontbrak mij.

En toen leerde ik Tania kennen in Trientjes naaicafé. Na een avondje gezellig kletsen, en ook een heel klein beetje te naaien, vroeg ik haar of zij geen ideeën had, en werkte vervolgens verschillende versies uit voor mij, en uiteindelijk werd het dit:


Echt helemaal mijn ding. Dus Tania: dikke pluim en heel erg bedankt voor al het werk. Dankzij jou werd mijn blog helemaal ik. En binnenkort volgt dan ook mijn eigen collectie, die ECHT van mij is dankzij het labeltje :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten