Pagina's

woensdag 29 juni 2016

Gezond snackje

Op een hete zomerdag vind ik het zalig om te snoepen van een watermeloen. En omdat ik er vandaag ook zin in had, fantaseer ik er dat mooie zomerweer gewoon bij. Alleen jammer dat prinsesje die meloenen maar niks vind. Tijd voor een creatieve aanpak!

Vinden kinderen dingen die ze zelf gemaakt hebben niet veel lekkerder? Een driejarige meloen laten snijden is een brug te ver, maar waarom niet knutselen met meloen?

Ik herinnerde me dat ik ooit koekjesvormpjes kocht en die vervolgens nog nooit gebruikte. Maar voor meloen werken ze dus ook prima...


Die kleine peuterhandjes weten er wel weg mee... 



En om zeker te zijn dat ze gegeten worden,  steken we er de magische prikkertjes in. 

Hap, hap, hap eeeeeeeen het is op ;-) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten